Ik begrijp het Deze site gebruikt cookies om het gebruik van de website te vereenvoudigen. <a href="https://zelfkook.cjt.be/nl/cookiepolicy/">Raadplaag onze cookie policy</a> voor meer informatie over het gebruik van cookies en hoe je deze kan blokkeren. Door op de knop aan de rechterkant te klikken, geef je aan dat je akkoord gaat met onze policy.

Corona-regeling

Update - 28 oktober 2020, 9u

 

Met z’n allen gaan we de strijd tegen het corona-virus aan. Dat zorgt voor een uitzonderlijke situatie en dus heeft CTJ-boekingscentrale een uitzonderlijke regeling klaar. Met onze CJT-garanties loop je tijdens deze crisis geen enkel bijkomend financieel risico voor je bestaande én nieuwe boeking. Wij volgen de situatie bovendien op de voet en verzamelen op maat van elke soort groep de actuele informatie over welke verblijven mogelijk zijn.

Uitzonderlijke garanties in uitzonderlijke tijden

Omboekgarantie

Groepen die geconfronteerd worden met de onmogelijkheid om een meerdaags verblijf voor hun groep te organiseren kunnen gebruik maken van onze omboekgarantie. CJT Boekingscentrale biedt elke reservatie, bij een onmogelijkheid tot vertrekken door de corona-crisis, de garantie tot omboeken in de beschikbare kalender. Wanneer corona roet in het eten gooit, kan je de plannen dus met behoud van je eerdere betalingen uitstellen. De actuele informatie over de corona-maatregelen hebben we, op maat van elke soort groep, samengebracht op onze site. Opgelet, we weten intussen dat de corona-maatregelen snel kunnen wijzigen. We roepen dus op om de situatie af te wachten, dat kan zonder zorgen (zie uitzonderlijke annuleringsvoorwaarden hieronder).

CJT Boekingscentrale hanteert bij een verbod op overnachtingen die voor een onbepaalde duur geldt een toepassingstermijn voor de corona-regeling van twee maanden (bijvoorbeeld: op 30 oktober kan je bij een verbod van onbepaalde duur gebruik maken van de corona-regeling voor een verblijf met een geplande vertrekdatum tot en met 30 december).

HOE OMBOEKEN? Mail naar cjt@cjt.be (maak in dit geval GEEN online reservatie) met het oorspronkelijke dossiernummer (te vinden rechts boven op de overeenkomst of op een factuur, zeven cijfers die beginnen met 18, 19 of 20). Doe op basis van de beschikbare boekingskalender (check de vrije periodes op deze site) een voorstel van een nieuwe verblijfsperiode in het zelfde logies. Deze omboeking kan enkel met behoud van minimaal het zelfde aantal geboekte etmalen. Je eerdere betalingen worden mee verplaatst. Is er écht geen passende periode meer vrij in het oorspronkelijke huis, dan kan je ook op zoek binnen het andere aanbod op deze website. We zetten de reeds betaalde sommen over naar je nieuwe reservering. Is er een meerprijs voor je nieuwe reservatie, dan ontvang je een saldofactuur.

 

Uitzonderlijke annuleringsvoorwaarden

CJT Boekingscentrale hanteert tijdens de corona-crisis uitzonderlijke annuleringsvoorwaarden. De annuleringskost is tot een week voor het verblijf beperkt tot maximum 25% van de verblijfskost (annuleer je minder dan een week voor het verblijf, dan betaal je wel de volledige verblijfskost). Vroeger betaalde je vanaf 3 maand voor het verblijf 50 of vanaf 1 maand zelfs 90%. Met de aanpassing krijg je meer mogelijkheden om zonder extra financieel risico de evolutie van de maatregelen af te wachten. Je hoeft je evenmin zorgen te maken om de saldofactuur al twee maand voor het verblijf te betalen. En wie de maatregelen niet afwacht maar zelf het zekere voor het onzekere wil nemen betaalt maximum 25% annuleringskost. Bij annulatie door corona blijft omboeken natuurlijk de beste optie.

En ook:

Blijf je nog met een vraag zitten? Aarzel niet ons te contacteren. Dat kan bij voorkeur via cjt@cjt.be. We verwerken alle vragen zo snel mogelijk. Je ka ons ook in de voormiddag (9-12u30) ook telefonisch bereiken via 09/210.57.70.